Adda Sa'adah : Badan korang selalu lebam-lebam?

Thursday, 12 November 2015

Badan korang selalu lebam-lebam?

Salam sejahtera.  Pagi nan damai lagi sejuk mencucuk-cucuk tulang ni adda nak share 1 benda dengan anda semua taw.

Haaa, tahu tak atau pernah dengar tak adaa orang yang badan atau kulit selalu lebam-lebam tanpa sebab. Lepas tu pulak pernah dengar cerita tak orang cakap yang badan lebam-lebam ni " Kena gigit hantu" . Biar betul weyh kena gigit hantu. Pasal pa hantu nak gigit aku ni. Cuak la pulak.



Jangan cuak jangan takut. Sebenarnya korang jangan lah panik sangat sebab badan lebam-lebam tanpa sebab tu sebenarnya sebab pembuluh darah korang mudah pecah. Kadang-kadang langgar benda sikit je tapi dah bengkak dan lebam kan. Tu situasi yang biasa korang akan alami bila pembuluh darah pecah.




But you dont have to worry. Tahu tak antara sebab pembuluh darah senang pecah ni kenapa?
.

.

.

SEBAB

KEKURANGAN VITAMIN C DALAM BADAN

Memandangkan vitamin C promosi kaw-kaw di bulan November yang hangat ni, apa kata anda grab peluang ni untuk atasi masalah badan mudah lebam tu.

Dalam entry yang lepas adda ada share tentang manfaat vitamin C.


Takda lah lepas ni korang nak salahkan HANTU sebab badan anda lebam kan.


Jadi sekarang dah tahu sebab kenapa boleh la dapatkan penyelesaian nya disini.


Salam sayang --- Adda Sa'adah



CONTACT ME :
FB :  Adda Sa'adah
Whatsapp/ telegram/ line / wechat : 013-3324830





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...