Adda Sa'adah : Jom gebu gebas

Sunday, 9 August 2015

Jom gebu gebas

Salam sejahtera.

Ramai yang tahu, bila sebut kolagen je mesti yang boleh buat kukit awet muda semuda-mudanya. Namun anda semua harus ingat, nak muda semudanya pun kolagen harus diambil dengan cara yang betul.

Hasil carian adda di laman sesawang, baru adda tahu yang kolagen perlu diambil dengan waktu yang betul agar penyerapan kolagen boleh berlaku dengan baik dan bertindak balas. Haaa barulah efek. Gebu gebas uolssss.

Kat bawah ni adda listkan cara makan kolagen dengan betul :

1. Diambil ketika perut kosong
2. Sebaiknya diambil ketika sebelum tidur antara jam 11 malam hingga 4 pagi. Ini kerana tubuh badan bertindak ketika kita waktu tidur.  Pengantian sel juga turut berlaku semasa kita tidur.
3. Kalau nak ambil masa breakfast, makan kolagen semasa perut kosong.

Kat pasaran terdapat pelbagai jenis pilihan kolagen. Jadi anda boleh cuba untuk amalkan cara untuk makan kolagen dengan cara yang betul. Mesti uolsss semua nak kesan yang optimum kan?
Masha Allah jumpa emiey depan2 pun macam ni kulit dia, bukan gambar je taw! 


Kolagen pilihan adda semestinya Collagen Powder Shaklee. Yang best pasal kolagen ni, korang makan untuk kulit cantik kan? Tapi collagen Shaklee ni jugak baik untuk pesakit lutut taw. Haaa kenapa pulak baik, sebab dalam colagen shaklee terdapat GLUCOSAMIN. Selain tu jugak Collagen Shaklee ni jugak tinggi vitamin C.



Salam sayang - adda

Whatsapp 013-3324830
Fb saudagar vitamin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...