Adda Sa'adah : MANFAAT VIVIX SHAKLEE

Tuesday, 8 December 2015

MANFAAT VIVIX SHAKLEE

As salam dan selamat malam. Rasa macam nak share tentang vivix pula lah..Ada siapa2 pernah tahu dan cuba vivix tak.
Kalau anda semua nak tahu, Ayu Raudhah dan Rita Rudaini pun consume vivix taw. No wonders la kalau kulit mereka gebu gebas, nampak awet muda gitu.
Siapa2 yang sah consume vivix shaklee pasti tahu betapa superb dan bestnya vivix shaklee ni. Sure sekali cuba sangkut dan jatuh cinta terus taw. Ada yang tanya apa rasa vivix, sedap tak vivix shaklee ni. Ehem ehem ehem. Sedap tu tak yah cakap la.  Memang sangat sedap rasa vivix tuh. Rasa macam telan ribena, sebab dia rasa manis2 masam2 sikit. Sedap. Rasa macam nak makan banyak je. Tapi tak boleh makan banyak sebab mahal sangat. Hehe demi kesihatan tetap kena amalkan sebab vivix mampu menjaga sel paling halus dalam manusia. Selain tu, kalau korang semua nak tahu, setiap hari badan manusia ni kena serangan radikal bebas setiap hari taw.
Apa itu vivix?
VIVIX merupakan supplement anti penuan terbaik di dunia yang dibangunkan oleh Shaklee selepas menjalani penyelidikan bertahun2. Melalui kajian makmal, ramuan vivix Shaklee telah menunjukkan  impak empat mekanisme penting penuaan pada tahap selular.
Apa itu mekanisme penuaan selular?
1. Kerosakan DNA - setiap badan kita ni terdedah kepada mekanisme penuaan selular dimana hampir sejuta serangan yang boleh merosakkan DNA.  Namun, ramuan vivix melindungi dan memperbaiki selular DNA ♥
2. Pengawalan genetik - dalam satu kajian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.
3. Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel - ramuan vivix didapati mengalakkan biogenesis mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.
4. Penimbunan protin AGE - Penimbunan protin AGE akan mengangu tahap keutuhan sel dan panjang umur. Namun kajian menunjukkan kandungan vivix 10 kali lebih kuat dari revestrol yang berupaya melambatkan pembentukan protin AGE. ♥












Disclaimer : * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...