Adda Sa'adah : GANTI PARACETEMOL DENGAN NUTRIFERON

Thursday, 4 September 2014

GANTI PARACETEMOL DENGAN NUTRIFERON

As salam dan & salam sejahtera. Hari ni adda nak cerita tentang NUTRIFERON. Pernah tak mengalami demam batuk dan selsema yang berpanjangan? Keadaan demam yang berpanjangan pasti buat anda semua tak selesa tambah-tambah kalau kena bekerja dan MC dah habis. Keadaan lagi gawat kalau anak pun turut demam dan selsema sekali kan. Pendapat peribadi adda la, tak salah ambil langkah berjaga-jaga tingkatkan sistem imunisasi badan diri dan keluarga kan. Kata keluarga itu emas kan. Duit tu yang dilabur akan rasa berbaloi bila tengok dan dapat hasil iaitu kesihatan seimbang. Nikmat kesihatan ini kita tak boleh beli dengan wang ringgit. Jaga dan hargai sebelum terlewat. InsyaAllah sama-sama jaga sama-sama dapat manfaat kan? Anak pun makin sihat dan ceria. 




TIPS DEMAM ADDA : Adda amalkan vitamin C & MAKAN MADU. Alhamdulilah adda ni kira jenis yang susah nak demam jugak sebenarnya.


Manfaat Utama NUTRIFERON SHAKLEE:
1- Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari – Ianya adalah satu-satunya interferon semulajadi didunia.
Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkah sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungi untuk membunuh: T-cells, B-cells, makrofag.
2- Melawan Kanser & Tumor – Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain dari itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.
3- Melindungi dari influenza – Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selesema, flu, alergi, inflamasi dan fluenza.
4- Meringankan Stress & Kelesuan – Meringankan kemudratan yang disebabkan oleh keresahan, stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.
5- Melambatkan Penuaan – Formula unik Nutriferon Shaklee merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurankan radikal bebas, virus dan kuman. justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat.

6-Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit hepatitis B & C – Keberesanan  Nutriferon Shaklee dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti, kembung perut, rasa mual, muntah dll kepada pesakit-pesakit hepatitis B & .
7- Mempertingkatkan Menopaus – Hypertensi, tahap kolestrol yang tinggi, kitaran  darah, dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik.
8- Mempertingkatkan PMS – Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.



Siapakah yang perlu ambil Nutriferon?

1. Mereka yang sering sakit, selsema, demam.
2. Ibu yang menyusukan anaknya yg mana anaknya demam atau sakit yg berpanjangan.
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
4. Mereka yang sering travel dan kerap ke luar negara.
5. Mereka yang sering stress.
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
7. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.
8. Mereka yang ada mempunyai allergi dan eczema



Adda Sa'adah
Shaklee Distributor - 946350
012-9489152

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...