Adda Sa'adah : RAWAT EYEBAG DENGAN VITAMIN E SHAKLEE

Thursday, 14 August 2014

RAWAT EYEBAG DENGAN VITAMIN E SHAKLEE

Asalamualaikum dan salam sejahtera.

Kali ini jari jemari agak rajin untuk menaip mengenai Vitamin E SHAKLEE. Kalau dalam kalangan student mata eyebag atau mata panda ni memang kebiasaaan nak2 dalam kalangn student yang tengah buat thesis. Mesti selalu tidur lewat, selalu berjaga malam cari bahan kan. Kata pensyarah masa belajar dulu, " Bukan pelajar namanya kalau tidur awal". Zasssss, kata-kata yang kena setepek kat den.


Jangan tak tahu, vitamin E Shaklee berupaya untuk mengurangkan masalah mata panda korang tu. adda dah try dan dah dapat hasilnya. Korang macam mana? Tak nak try ke. hihi




Khasiat VITAMIN E Shaklee :
- Meningkatkan kesuburan
- Merendahkan kadar kolestrol
- Membantu kawasan areola menjadi kecil dan puting menjadi cerah.
- Mencegah kanser
- Memudarkan parut screcth mark
- Meningkatkan sensual suami isteri
-mengandungi antidoksidan yang tinggi dan sangat bagus untuk kulit.
- Membantu wajah untuk lebih awet muda.





hubungi Adda Sa'ADAH
012-9489152

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...