Adda Sa'adah : Selesai VIVAAAAAAAAAAA

Friday, 28 September 2012

Selesai VIVAAAAAAAAAAA

Hai! Assalamualaikum! Akhirnya..perjuangan selama berbulan hampir ke penghujungnya. 27 September merupakan kemuncak kepada perjuangan aku. Alhamdulilah. Tak banyak yang mampu aku perkatakan selain menarik nafas lega. Alhamdulilah, Allah telah memudahkan urusanku. Amin Ya Allah.

Langkah masih panjang. Walaupun sebulan sahaja lagi sebelum aku menamatkan pengajian aku, tapi banyak perkara yang perlu diselesaikan. Ya Allah, berikan aku kekuatan untuk menghabiskan ini semua.

Buku2 yang telah dihadap sepanjang kajian ini dijalankan.
*Banyakkkkkkkkkkknyeeeeeee*
:)


Pengkaji sedang mengkaji.
macam banyak sangat je gaya ko!
hahahahaha

Sekian terima kasih.:)
#Assalamualaikum
* Adda Sa'adah *
:)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...