Adda Sa'adah : Sekebun bunga

Saturday, 8 September 2012

Sekebun bunga

Hai. Selamat malam semua! :) Dah makan ? Siapa yang tak makan malam, mesti jaga badan kan! ~ hikhik.

Okayyy, Entry yang ni pun mengenai manik juga. Eh, "Bosanlah, dia tue asik post pasal manik je!", "Takda benda lain ke nak post?" . Ini belog kita, suka kita la nak post apa! ececece.. ~ngeee.

Bulan Ramadhan, orang sibuk berpuasa, dia sibuk hasilkan sekebun bunga. Hehehe. Yang bestnya, sekebun bunga nie, dapat disiapkan dalam masa beberapa hari. Kebun orang lain, bertahun-tahun nak tunggu tumbuh dan cambah bunga baru jadi sekebun bunga. Ni tak, awak seorang je taw, yang dapat buat sekebun bunga dalam masa sehari. Hikhik.

Oh ya, ni la sekebun bunga. :)
Opsss!! akak2, makcik, datin2 dan nenek sekalian, jangan terburu-buru..Saje melawak no! hehehe PETUA AWET MUDA : Jangan cepat marah. :)
Sekebun Bunga Cik Adda:)
Comel tak nie?
Rasa  sayang nak bagi kat tuan dia.:(
Suka sangat yang nie.



 Tadaaaaaaaaa, Sekebun Bunga Cik Adda. Dah nama pun sekebun bunga, bila dah siap memang la tersangat berat. Sampai ada yang melawak cakap " Berat tangan nak angkat sebab berat dengan manik" Hihihi.. Ada tue sampai cakap " Raya nie tak boleh buat kerja sebab tangan berat dan sarat dengan manik" Hahahaha. Apapun yang penting anda semua enjoy di Hari Raya yer!

                                                                      Jumpa lagi.
                                                               #Assalamuailaikum
                                                                           :)









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...