Adda Sa'adah : Sejambangan bunga

Saturday, 8 September 2012

Sejambangan bunga

Hai ! Okayyy, Selamat Pagi semua. Sihat?
Sejambangan bunga! Comel kan? Yang telah dimodified oleh saya.:) Peace.
Okayyy, Yeayeyaay!!!!!!!!!! Hahaha...Entry ini adalah mengenai manik !!! Tadaaaaa..Ini hasil yang dah siap ye kawan2. Masa yang nak ambil untuk jahit baju ini ialah beberapa hari. Fuhhh, mencabar untuk siapkan baju ini kerana :

                       1. Saya sambung kerja orang lain.
                       2. Sebab kena cari manik yang sama warna, sama bentuk, saiz and semuanya sama la
                           pendek kata.  * Mencabar * ~ Naik juling bijik mata taw...Arghhh, berpinar2.hihihi
                       3. Saya kena modified baju untuk jadi more glomour as she requested! And this is why,
                           im using pinky, grey and purple pearl. :)

Tuannya cakap baju dia tak vogue, tak naik seri la..Blah..blah..blah.. hahaha. Jadi Akak tue telah minta saya untuk buat je ape2 kat baju dia supaya bajunye naik seri dan sesuai untuk dipakai ketika hari hari.:) Jadi rasanya, corak demikian sesuai la untuk dipakai ketika Hari Raya. :) Selamat Hari Aidilfitri. Masih tak terlewat lagi.:)

akak tue cakap macam nie " Adda buat la paper dengan baju akak nie, yang penting akak vogue".. Mak aii, saya rasa ini agak mencabar. Huhuhu.Terkedu kejap cik adda dengar. hihi.

ni la hasil yang diterima oleh saya, sebelum saya  modified.! ~ Mencabarkan ???

Okay, Yang di atas sekali hasil yang saya siapkan. Lihat dan alamilah perbezaannya. hehehe Oppps, bukan nak membanding untuk lihat hasil kerja siapa lagi menarik o mendabik dada ya. Cuma sekadar perkongsian sahaja ya! :)
Okayyy, teruskan membaca ye. Semoga terhibur dan mendapat input. :)
#Assalamualaikum.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...