Adda Sa'adah : Heart Godiva choc

Sunday, 30 September 2012

Heart Godiva choc

Hai & Assalamualaikum.
Hari tu kan kita jalan2 dengan kawan kita dengan Pavilion. Pahtu terperasan ada butik choc. Butik Godivo! Walawehhhhhhhhh, berminat! Tapi harganya amatlah mahal. hihihi.
Tapi rasanya harga Godiva dengan Belgium choc lebih kurang jekkkk. Tapi serius, belgium choc sangat sedap untuk di makan! dan chocolate yang paling sedap di dunia berasal dari Belgium! Memang terbaik la rasa dia. ~ Ngeeeeeee. Berbaloi dengan duit aku habis.hahaha.
Takat nak try makan, boleh la. hahaha.Tapi Godivo je tak pernah try lagi..:( Yang lain kebanyakkan dah try makan! Bila aku makan coklat, aku rasa aku macam jatuh cinta! :)
Ada tak orang yang boleh buat aku jatuh cinta macam perasaan aku makan coklat ini? Kalau ada, aminnnnnnnnnn. hikhiks.


Ada tak insan yang baik hati sudi memberikan aku choc ini?
Sebut pasal Pavilion, tiba-tiba rasa macam nak makan ABC Mango Pavilion. Sedap sangattttttttt weh. Yummyyyy *Mengidam* Alllllllaaaaaaaaaaaa, tiba2 rasa nak makan la pulak. hihihi. 


Sekarang cakap kat aku sedap ke tak???
sedap kan? kan? kan?
*Telan air liur*
:)
 Gambar copy paste dari belog org! hehe

#Assalamualaikum
* Adda Sa'adah *
:)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...