Adda Sa'adah : Bunga 6 jam

Thursday, 20 September 2012

Bunga 6 jam

Hai! Baju ini mengambil masa selama 6-7 jam untuk disiapkan! Alhamdulilah. pelbagai kekangan telah dihadapi namun berjaya diatasi segala kekangan tersebut dengan jayanya. Dan dengan jayanya aku dapat pulang ke kampung halaman setelah menyiapkan baju ini. Tak sangka! Aku sendiri pun macam tak percaya. Akak tue dah takut. Takut tak ley raya sebab baju tak siap. Alhamdulilah. Syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnianya baju ini berjaya jua disiapkan mengikut tempoh yang telah ditetapkan. Ciiiiiiissssssssssss..hahaha
Bahagian tangan. Ringkas sahaja.
Hasil manik pada badan.
Bila dah siap, aku hanya mampu cakap "Waaaaaaaa...cantiknyeeeeeeeeee"
Sangat cemburu, lagi ce,buru bila tengok akak tue duk pakai lalu depan aku hasil yang aku jahit sendiri , rasa dengki datang. sebab dapat jahit kat baju orang cantik, tapi kat baju sendiri..Hurmmm...lu pikir la sendiri! ahaha
Aku memang tak pandai nak jahit manik kat baju sendiri rasa bosan bila jahit! hihi. pelik kan tapi benar.
Serius, bila akak tu pakai baju nie, cantik sangat! Sampai aku sendiri tengok berkali2 taw! Mungkin sebab shine manik tue kot hahah Perasan gila minah. Tapi design yang simple macam nie je sebenarnya pilihan hati aku. Teruskan berjuang di medan jahitan manik yer cik Adda Sa'adah.

#Assalamuailaikum
*Adda Sa'adah*
:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...