Adda Sa'adah : Buku pelawat saya....

Wednesday, 19 September 2012

Buku pelawat saya....

Hai! Assalamualaikum....
Akhirnya, aku berjaya jugak buat sebuah buku pelawat.  Walaupun hasilnya tak seberapa cantik yang macam kat kedai, tapi aku tetap puas hati dengan hasil kerja aku sendiri.:) Hargai diri anda sendiri ye kawan2. hahaha. *Kerana dirimu begitu berharga*
Memangla buku pelawat tue kalau beli boleh je, tapi aku nie kan kedekut!  Beli kat kedai kemain mahal harganya! Tak berbaloi untuk program yang hanya satu hari. Jadi dengan kepakaran yang aku ada, * CEHHHH*  berlagak betul minah nie! hahaha.  Aku pun perah kepala aku nie, untuk buat dan dekorasi sebuah buku pelawat untuk Bengkel Pupet.  Jadi inilah hasilnya. Comel kot! hahaha Aku sukakannya. Btw, ramai jugak yang puji cakap buku nie cantik n kreatif si pembuatnya! HAKHAK. Kembang mak jemah 4 hari. hahaha.

Buku pelawat hasil tangan saya.:)
L.O.V.E THISSS
Buku ini dibuat dengan hanya menggunakan kertas drawing block saiz A4 ( Yang dah tak guna), tajuk buku pelawat pulak dibuat dengan guna kertas kertas warna! Korang pintal la kertas warna tue sampai bentuk jadi huruf. Leceh, tapi hasil dia awesome! Jadi kepada sesiapa yang nak buat kad nak bagi Buayapren masing2, boleh lah aplikasi kaedah nie yer. Senang je. hehehhe. Selamat memcuba.

#Assalamualaikum
*Adda Sa'adah*

2 comments:

  1. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
    * Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
    untuk memberi bantuan kewangan kepada Everybody
    Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

    email: cashfirmarena@gmail.com


    Selamat sejahtera
    Sir Joel Williams
    FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +60182913326
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete

  2. Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
    * Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
    akaun bank
    * Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
    * Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
    *. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
    pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
    dari awak.

    Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
    untuk memberi bantuan kewangan kepada Everybody
    Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

    email: cashfirmarena@gmail.com


    Selamat sejahtera
    Sir Joel Williams
    FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
    Ketua Pegawai Eksekutif
    Tel: +60182913326
    E-mel: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...