Adda Sa'adah : Bila pelajar tahun akhir....

Thursday, 20 September 2012

Bila pelajar tahun akhir....

Begini la nasib pelajar tahun akhir. Kerja buat lintang pukang. Tapi takat ni alhamdulilah, walaupun rasa terkejar-kejar sikit kadang, tapi aku tak rasa stress sangat dengan kerja-kerja ini. Yang penting kita mahu enjoy ja masa buat ini kerja.
Tema : Muka tenang, hati bergelora. 
Hahaha. 
tak payah nak tenang sangat la cik Adda oi.

nota-nota tak berapa lapangan.hihi



Buku-buku rujukan sepanjang buat kajian ini.
opppsss, sila abaikan buku yang tak berkaitan. sebagai selingan. hikhik


Aku hanya berharap akan dapat menempuh VIVA dengan tenang dan cool. Harapnya tak demam o selsema macm pre-viva sampai nak jawab soalan penyelia pun dengar tak dengar je. Ada ke patut aku suruh penyelia ulang tanya soalan yang dia tanya kat aku. Dah aku tengah demam tak berapa nk sihat, gementar + cuak memang la jadi tak dengar! Nahhh, rasakan,hahaha. Ko tue degil sangat! Siapa suruh tak makan ubat. dah berbuih mulut kawan2 ko mak ayah ko pesan suruh pergi K.L.I.N.I.K. :)

#Assalamualaikum
*Adda Sa'adah*
:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...